eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoReklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
  • Data: 2016-06-23 15:23:27
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 23-06-16 o 13:44, Kris pisze:
    > Siostrze popsuł się laptop. Kupiony przed 25-12-2014. Napisałem jej
    > pismo z żądaniem doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową
    > poprzez nieodpłatną naprawę albo wymianę na nowy z tytułu
    > niezgodności towaru z umową. Zaniosła sprzęt do sklepu otrzymała od
    > sprzedawcy na kopi pisma potwierdzenie że pismo przyjęli. Sprzedawca
    > jednak wydrukował dodatkowy dokument z "systemu" sklepu w którym jak
    > później doczytałem jako podstawę prawną zgłoszenia podano
    > "gwarancja" Ten dokument siostra nieopatrznie podpisała sprzedawcy.
    > Czy w tym wypadku zastosowanie mają przepisy odnośnie niezgodności
    > czy może zapisy gwarancji Sprawa o tyle istotna że dzisiaj mija 14
    > dzień i jeśli dzisiaj sprzedawca nie da odpowiedzi to zgodnie z
    > przepisami odnośnie niezgodności uznał zadanie. Co do gwarancji chyba
    > tak sztywnych terminów niem.
    >
    Po pierwsze dziś mija termin do wysyłki przez nich odpowiedzi. Poczekał
    bym na odpowiedź tak do poniedziałku. Siostra im to przekazała z tytułu
    niezgodności i tego bym się trzymał. Jak oni sobie to w systemie
    pokwitowali i czemu technicznie z tytułu gwarancji wysłali do
    producenta, to już ich problem.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1