  • Data: 2016-06-26 16:05:24
    Temat: Re: Reklamacja z tytułu gwarancji czy niezgodności?
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu niedziela, 26 czerwca 2016 13:04:28 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > Z niezgodności.
    A czyałeś pierwszy post w tym wątku?
    Przecież nie znamy warunków gwarancji, to się nie będę

    > Można, ale skoro się o to pytasz, to znaczy że tak nie złożyłeś (bo
    > jakbyś złożył reklamację i powołał się alternatywnie i na roszczenia z
    > warunków gwarancji i z niezgodności, to byś takich pytań na grupie nie
    > zadawał).
    Czytanie ze zrozumieniem to jak już dawno zaważyłem jeden z Twoich problemow.

    > W sensie że jak po roku przetrą mi się skarpetki, to mam prawo dostać
    > nowe? Myśl logicznie
    W sensie że jak sali skarpetki które miały działać dwa lata po roku się przetarły to
    niezgodne z umową są.
    Deichmann problemów nie robi jak się po półtora roku buty rozkleją.
    Ale ciągle nie czytasz ze zrozumieniem- nie stosunkowali się w ciągu 14 dni
    to...(doczytaj w mądrych księgach)