  • Data: 2005-07-27 14:31:01
    Temat: Re: zwroty zakupionych towarów
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisal(a):

    > Mnie sie wydaje ze jest ustawa, ktora precyzuje kiedy moze a miedy nie moze
    > zwrocic

    Chyba jednak jest tylko ustawa precyzująca kiedy może zwrócić. A w
    sytuacjach nie opisanych zwrot nie przysługuje. Tak wywnioskowałem z ustaw
    na które się napotkałem, utwierdziła mnie w tym dodatkowo opinia
    grupowiczów.

    >Natomiast takiej, ktora mowi, ze nie moze zwrocic to raczej nie ma.

    Pewnie wynika samo z siebie. Ustawa opisuje sytuacje kiedy można, a w
    pozostałych nie można.