  • Data: 2005-07-29 07:10:48
    Temat: Re: zwroty zakupionych towarów
    Od: "Grzegorz W." <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to mam mętlik w głowie...
    > Prowadzę maleńką działalność gospodarczą (karta podatkowa) i jakiś czas
    > temu
    > kupiłem przez Internet (ale nie była to aukcja na Allegro) od kolesia
    > prowadzącego sklep Internetowy nowy monitor LCD który po rozpakowaniu w
    > domu
    > okazał się popsuty .
    > Normalne, że chciałem wymiany na nowy lub zwrotu gotówki
    > Koleś najpierw wprowadził mnie w błąd każąc wysłać monitor do serwisu
    > gdzie
> [...]

    Monitor kupiłeś jako konsument (nie na podmiot gospodarczy) więc przysługują
    Ci prawa konsumenta. Masz większe prawa. W tym przypadku nie ma znaczenia,
    że prowadzisz działalnosć gospodarcza -> to jest w tym przypadku sposób
    zarabiania, nic więcej.
    Więc jak to określiłeś: Przysługują mi Ci szczególne uprawnienia
    konsumenckie.
    Pozdrawiam
    Grzegorz