  • Data: 2005-07-27 10:39:22
    Temat: Re: zwroty zakupionych towarów
    Od: Daniel Jakubowski <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    januszek napisal(a):

    > A jest taka ustawa? Czy chcialbys zeby byla?

    Rozumiem że kupujący nie ma prawa do zwrotu kupionego towaru (pomijając np.
    sprzedaż przez net) bo żadna ustawa takiego prawa mu nie daje. Cieszy mnie
    to :) W takim razie jedynym wyjściem jest poproszenie delikwenta o ustawe
    która daje mu prawo zwrotu. Dzieki !

    PS. Jednak jakby ktoś miał link strony (wiarygodnej) która to opisuje to bym
    bardzo prosił.