    From: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Tue, 28 Mar 2006 12:35:57 +0200
    <CVXTf.4445$8G2.3115@trndny01> <dvr9pr$ku1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dvrbpb$ehl$2@inews.gazeta.pl> <dvrh41$942$2@inews.gazeta.pl>
    <e00bcv$n3m$1@inews.gazeta.pl> <e00jvs$3ej$1@inews.gazeta.pl>
    <e01bgc$jb2$1@inews.gazeta.pl> <e03546$5u$1@inews.gazeta.pl>
    <e03bht$n4q$1@inews.gazeta.pl> <e03ei1$4e2$1@inews.gazeta.pl>
    <e043vv$qmv$1@inews.gazeta.pl> <e05qg7$nlf$1@inews.gazeta.pl>
    <e066i2$duj$1@inews.gazeta.pl> <e06bej$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <e06db6$c5j$1@inews.gazeta.pl> <e06e9e$fog$1@inews.gazeta.pl>
    <e06frf$m06$1@inews.gazeta.pl> <e06pqi$90s$1@inews.gazeta.pl>
    <e06qsg$clu$1@inews.gazeta.pl> <e08dcg$fel$2@inews.gazeta.pl>
    <e08ffr$jjq$2@inews.gazeta.pl> <e08s86$35n$1@inews.gazeta.pl>
    <e0b11k$akj$1@inews.gazeta.pl> <e0b2l4$i94$1@inews.gazeta.pl>

    > Rece opadaja. Akulka podała założenia. Nic tam nie było o nieużywaniu
    > przemocy, tylko o nie pozostawieniu śladów

    a dokladniej mowa o tym ze ginekolog stwoerdza ze odbyl sie gwalt. tyle
    ze takie slady przy normalnym stosunku rowniez powstaja, a jezlei
    sprawca bije to tak czy inaczej slady jakies pozostawi (dna)

    > To zdanie przeczy samo sobie. Nie che mi się domyslac, co chciłes
    > napisać.

    przez pewna osobe przeciw innej ktora to oskazala ..

    > Bo nic na nią nie wskazuje, poza zeznaniem.

    a co dokladniej i co wskazuje na to ze ja jako ofiara mam klamac?
    (pamietaj o tym co napisalas wczesniej co zacytowalem)

    > Wywiad środowiskowy to nie tylko rodzina.

    no i co z tego ?

    > Takie jest twoje zdanie. Co uważa Akulka, to juz ona sama wie.
    >
    > Ty mi wskaż dowód jej winy.

    zeznanie ofiary ktore uwazacie za swietosc.

    > No więc - czy mi jako ofierze rozboju bedzie wszystko jedno, czy ukarany
    > bedzie łobuz, który mnie napadł, czy pierwszy lepszy, który się
    > nawinie? Ja wątpliwosci nie mam.

    to na jakiej podstawie twierdzisz wiec ze cos jeszcze mam jej udowaniac
    skoro ja oskarzylem? Przeciez sama sobie przeczysz.Ja jestem ofiara, ja
    wskazuje ja jako sprawce, co swiadczy o jej niewinnosci? dobra opinia
    wsrod znajomych, parcodawcy itd? buahaah

    > Taaak, tak sobie to tłumacz.

    nie tlumacze, tylko widze na jakiego posta odpowiadam, wystarzcy
    przesunac suwak, razaca sprzecznosc w twoich slowach.
    Najpierw ofiara nie ma absolutnie zadego powodu by wskazac nieiwnn
    aosobe wiec trzeba jej zaufac a pozniej JUZ takie zeznanie nie wystarczy
    skoro mowa o akulce z dobrego domu majaca dobra opinie. No to jak wkoncu ?
    zdecyduj sie.

    > PS. wiesz, ze używanie na newsach formy Pan, Pani, moze byc odebrane
    > jako obraźliwe?

    wiem :-)

    P.