    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: znowu ten rutkowski (detektyw)
    Date: Mon, 27 Mar 2006 16:14:21 +0000
    <CVXTf.4445$8G2.3115@trndny01> <dvr9pr$ku1$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <dvrbpb$ehl$2@inews.gazeta.pl> <dvrh41$942$2@inews.gazeta.pl>
    <e00bcv$n3m$1@inews.gazeta.pl> <e00jvs$3ej$1@inews.gazeta.pl>
    <e01bgc$jb2$1@inews.gazeta.pl> <e03546$5u$1@inews.gazeta.pl>
    <e03bht$n4q$1@inews.gazeta.pl> <e03ei1$4e2$1@inews.gazeta.pl>
    <e043vv$qmv$1@inews.gazeta.pl> <e05qg7$nlf$1@inews.gazeta.pl>
    <e066i2$duj$1@inews.gazeta.pl> <e06bej$4dt$1@inews.gazeta.pl>
    <e06db6$c5j$1@inews.gazeta.pl> <e06e9e$fog$1@inews.gazeta.pl>
    <e06frf$m06$1@inews.gazeta.pl> <e06pqi$90s$1@inews.gazeta.pl>
    <e06qsg$clu$1@inews.gazeta.pl> <e08dcg$fel$2@inews.gazeta.pl>
    <e08ffr$jjq$2@inews.gazeta.pl>

    Przemek R. napisał(a):

    > Alutka

    Akulka.

    > "A zeznania ofiary często są dowodem koronnym."

    No są. I?

    > "Dobra, przypuśćmy, że mnie zgwałcono - świadków brak, a gwałciciel
    > użył prezerwatywy. Nie ma dowodów, bo powiedzmy on był bardzo
    > ostrożny, nie zostawił rządnego DNA i dokładnie się sam również umył.
    > Moje słowo i ślady gwałtu przeciwko jego. Rozpoznaję go, nie mam
    > wątpliwości, że to ten oprawca. I co? Też niewinny bo spermy nie
    > zostawił?"

    Czego to ma dowieść? Że jeśli sprawca nie zostawia namacalnych śladów,
    to może być niewinny nawet, jeśli ofiara go bez cienia wątpliwości
    rozpozna? Zakładasz, że w takim przypadku ofierze gwałtu jest wszystko
    jedno, kto zostanie ukarany?

> [...]
    > nie ~~~~~~~~~~~~~~~~
    > bedzie wskazywać raczej na mnie. Nie obracam sie ani w podejrzanym
    > srodowisku ani miejscach. Nie włóczę się po mieście, nie jestem
    > notowana ani skazana, grzecznie siedzę w domu z rodziną i facetem, nie
    > zadzieram z sąsiadami ani z ludżmi, itd, itp, pomijajac, że nie mam
    > obtarć na rekach, narzędzia przymusu uzytego pdczas rozboju, ani
    > rzadnej twojej rzeczy itd, itp. Ponadto mówię logicznie, spójnie o tym
    > co robiłam w danym czasie i nie łamię się w ogniu krzyzowych pytań.
    > Moge nawet pod wariograf sie podłączyć, a co.

    Podkreśliłeś pierwsze zdanie, pominąłeś całą resztę, w której Akulka
    dowodzi, dlaczego NIE.

    > Kali ukrasc dobrze kalezmu ukrasc zle ..
    > tyle w temacie.

    Nie dowiodłeś, sorry. Jak dla mnie, dowiodłeś tylko tego, ze nie czytasz
    całości i wyciagasz wnioski.

    Justyna