  • Data: 2008-08-12 09:23:10
    Temat: Re: znak osiedlowy i zakaz parkowania
    Od: DeeCann <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS pisze:
    > Jeśli te wyznaczone miejsca zrobili na drodze publicznej, to nie wolno
    > im czegoś takiego. Zgłaszasz na policje i dostają mandat za stawianie
    > znaków. Jesli jest to ich teren, to mogą.

    Czyli jesli tam stane to grozi mi jakis tam mandat jesli zostanie to
    zgloszone do SM ? Bo z drugiej strony SM powinna sprawdzic mnie
    osobiscie czy nie jestem mieszkancem danej spoldzielni, a nie od razu
    mandat za wycieraczke. Chyba ze potem w momencie zgloszenia sie do SM
    nalezy potwierdzic ze jest sie mieszkancem tejze spoldzielni
    A teren na ktorym jest ten ow parking nalezy do spoldzielni. Takze jesli
    spoldzielnia ma kilka osiedli to jak sie uprze to na wszystkich
    miejscach parkingowych moze umiescic taki znak.
    Dzieki za informacje.

    pozdrawiam