  • Data: 2008-08-13 09:22:35
    Temat: Re: znak osiedlowy i zakaz parkowania
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Bo z drugiej strony SM powinna sprawdzic mnie
    > osobiscie czy nie jestem mieszkancem danej spoldzielni, a nie od razu
    > mandat za wycieraczke. Chyba ze potem w momencie zgloszenia sie do SM
    > nalezy potwierdzic ze jest sie mieszkancem tejze spoldzielni

    To chyba czysta teoria.
    A co jesli pozyczylem samochod od kogos innego i innych samochodem
    zaparkowalem na tym miejscu?
    Warto zauwazyc, ze caly czas jestem to ja, czyli mieszkaniec, ale
    samochody nie maja zadnych identyfikatorow ze faktycznie maja prawo tu
    parkowac, ale jako ze samochod jest pozyczony i nie na mnie to SM by sie
    czepiala.

    A co z odwiedzinami? Przyjezdza znajomy ze znajoma i gromada dzieci i tez
    nie moga parkowac? To gdzie maja parkowac? To ja ich zapraszam, do mnie,
    wiec chyba nie powinien to byc problem?

    O tyle jest to dla mnie niejasne, ze ostatnio sam zaparkowalem na takim
    miejscu na chwile. Nikt sie nie czepil, miejsc bylo w brod a ja szybko
    odjechalem, ale nikt nie mial identyfikatorow i nie do konca wiem jak
    mogliby mnie pociagnac do odpowiedzialnosci.

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327
    zdjęcia koncertowe i teatralne: http://www.adak.int.pl