    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana właściciela firmy
    Date: Tue, 22 Jul 2008 16:59:52 +0200

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 lipiec 2008 16:48
    (autor Paweł Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <b...@5...goo
    glegroups.com>):

    > Danusia SA? Daniusia z.o.o.? Jakoś nie widzę zatrzęsienia takich firm
    > działających na tych samych rynkach. A w wypadku os. fiz. i spółek
    > osobowych kodeksy mówią, co firma ma zawierać i "Danusia" nie
    > wystarczy.

    To skup się jeszcze raz i przeczytaj cały wątek.

    > Z tego co piszesz, to nie są to w ogóle firmy.

    A co to są?

    > Organ dokonujący rejestracji podczas rejestracji, sąd podczas procesu
    > o naruszenie prawa do firmy.

    No więc nie bardzo wiem jak maszyna rejestrująca DG ma to rozpoznać i
    zanalizować.

    > No i w czym problem? Jedno przedsiębiorstwo, więc jedna nazwa
    > przedsiębiorstwa. To, że jest własnością kolejnych przedsiębiorców,
    > nic tu nie zmienia.

    No to, że niektórzy protestują przeciwko podobnym nazwom przedsiębiorców.

    > Ale to ten sam wibrator.

    Ech....

    --
    Tristan