  • Data: 2008-07-22 18:07:14
    Temat: Re: zmiana właściciela firmy
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 22 Jul 2008, Paweł Marcisz wrote:

    > Nawet jak akceptują, to przecież przepisy o firmie wprowadzającej w
    > błąd mają chronić również konsumentów, więc nie widzę powodu, dla
    > którego organ rejestrowy miałby taką akceptację akceptować.

    Ja też nie :P
    Znaczy dopisujesz .4 (wcale nie twierdziłem że wymieniam WSZYSTKIE
    pozostałe ograniczenia)

    > Nieprawda. Nazwa pospolita może nabyć wtórną zdolność odróżniającą.

    Poproszę o przykład udanej rejestracji (zastrzeżenia) słowa pospolitego.
    Trzeba się douczać ;), dotąd znałem tylko przypadki odwrotne (dajmy
    na to jakiś rower :))
    Przyznaję, że literalnie przepis zabrania tylko wskazania w nazwie
    elementów które "mogą wskazywać w obrocie" na właściwości towaru
    (nieco upraszczając), czyli jak rozumiem mówimy o przypadku
    zarejestrowania dajmy na to firmy producenta szamponu o wartości
    tekstowej "samolot", działającego tak długo, jak długo nie będzie
    on związany z przemysłem lotniczym, tak?
    Lekko powątpiewam :)

    ZDOLNOŚCI ODRÓZNIAJĄCEJ (Jan Kowalski KOWAL) nie wymieniłem
    (a owszem, to jest jeden z czynników określających prawidłowość
    firmy), pisałem wyłącznie o rejestracji.

    pzdr, Gotfryd