    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zmiana właściciela firmy
    Date: Tue, 22 Jul 2008 08:06:41 +0200

    W odpowiedzi na pismo z poniedziałek 21 lipiec 2008 23:38
    (autor kuba
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <g62vkm$4rd$1@inews.gazeta.pl>):

    > Ten, kto dokonuje wpisu. Będzie to albo urzędas (wójt/burmistrz/prezydent
    > miasta) albo sąd, w zależności w jakim rejestrze należy ujawnić firmę. A
    > dlaczego urzędas nie mógłby oceniać twoim zdaniem?

    Bo to przecie nie da się ocenić wot tak patrząc na nazwę. Trzeba rozważyć
    sporo czynników, a do tego i tak wyrok będzie uśredniony.

    > No chyba jak prowadzi rejestr to zagląda do niego, sprawdza i ocenia
    > (stosuje prawo).

    A jest centralny rejestr firm? ZTCW to nie ma i sprawdzenie tego nie jest
    możliwe.

    --
    Tristan