  • Data: 2008-07-22 10:28:34
    Temat: Re: zmiana właściciela firmy
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z wtorek 22 lipiec 2008 12:11
    (autor Paweł Marcisz
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <2...@f...go
    oglegroups.com>):

    > Nawet jak akceptują, to przecież przepisy o firmie wprowadzającej w
    > błąd mają chronić również konsumentów, więc nie widzę powodu, dla
    > którego organ rejestrowy miałby taką akceptację akceptować.

    Tylko kto ma to oceniać? Popatrz ile masz firm o nazwie ,,Danusia'', bo
    prowadząca je baba tak ma na imię, albo żona właściciela... Uważasz, że
    działają nielegalnie?

    Albo układy takie jak np.

    Ciaprak SA i zależne od niego firemki Ciaprak Handel, Ciaprak Inżynieria,
    Ciaprak Projekty, Ciaprak.....

    Albo np. znana zabrska korporacja Lisek. Są OSK Lisek, Gabinety
    psychologiczne Lisek, Warsztaty Lisek i pewnie jeszcze coś, bo cała rodzina
    pracuje na daną markę.

    Kto ma oceniać czy to wprowadza w błąd albo czy jest dość już podobne albo
    niekoniecznie. Chyba nie maszyna rejestrująca?

    No i co powiesz na to, że często dana marka nie ma odzwierciedlenia w
    firmie. Np. ,,Sklep Spożywczy Eugenia'' może być prowadzony w ciągu lat
    przez kilku kolejnych przedsiębiorców i firma ujawni się tylko na
    dokumentach oficjalnych. Wibrator Zaborczy Stefan też może być produkowany
    przez n kolejnych przedsiębiorców.

    --
    Tristan