eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc.. › Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
  • Data: 2004-01-12 22:14:48
    Temat: Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska) szukaj wiadomości tego autora

    Michał Gwiazdowski napisał(a):

    > moja znajoma miala raczej nieprzyjemne spotkanie z panem w plaszczu,
    > dodam pro forma ze pan ten sie obnazyl..

    Czy wiesz, czym jest ekshibicjonizm? Bo o to pojecie chodzi w twoim
    poscie.... Jesli nie - polecam google.

    > niestety pare dni pozniej spotkala tego samego pana ponownie,
    > tym razem juz chyba "w cywilu" na ulicy,
    > pisze to po to zeby wyjasnic, ze go rozpoznala bez zadnych watpliwosci..

    Najpierw jw., a potem: co z tego, ze twoja znajoma rozpoznala osobnika?

    > no i teraz tak: namawiam ja zeby poszal na Policje i zglosila zanim ten
    > zboczeniec zrobi komus krzywde

    na jakiej podstawie twierdzisz, ze: 1. to zboczeniec?; 2. ze komus zrobi
    krzywde?

    > i w zwiaku z tym mam pytania:
    > -jak zglosic zawiadomienie o przestepstwie?na Policje isc po prostu?

    1. Na jakiej podstawie twierdzisz, ze publiczne obnazanie sie jest
    przestepstwem?
    2. Czy wiesz, CO TO JEST PRZESTEPSTWO?

    > -czy ja moge isc z nia i byc obecny przy skladaniu zeznan?

    Nie mozesz - nie byles swiadkiem czegokolwiek. Mozesz tylko stanowic
    podpore duchowa, ale prywatnie (na korytarzu jakiegokolwiek organu
    wladzy, do ktorego chcialbys sie zglosic w tej sprawie).

    > (czy moge np dac w morde policjantowi jak bedzie glupio gadal, ze np sama go
    > sprowokowala?;)

    1. Mozesz - i cie zamkna za napasc na funkcjonariusza panstwowego
    (publicznego, czy jak go zwal)
    2. Nie mozesz - jesli tak usilnie chcesz przestrzegac prawa.

    pzdr
    A.
    PS. Potrafiles napisac na grupe - zatem twierdze, ze potrafisz rowniez
    googlowac, a zatem - potrafisz znalezc i poczytac kodeks karny.
    A.