eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc.. › Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
  • Data: 2004-01-12 22:08:55
    Temat: Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WSm" <w...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:H6EMb.96342$Tz1.92644@news.chello.at...
    > Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Pokażecie policjantom palcem na ulicy jakiegoś gościa: o! to ten
    zboczeniec!
    > łapcie go! - i policja w te pędy zakuje go w kajdany!
    > Stuknij się człowieku!

    sam sie stuknij a potem idz na drzewo, ciekawe co bys mowil jakby
    to spotkalo np twoja dziewczyne, albo matke
    obywatel ma obowiazek zgloszenia przestepstwa,
    pomijam juz zupelnie fakt ze co czwarty ekshibicjonista nie poprzestaje
    li tylko na pokazywaniu swojej malej fujarki, ale przechodzi do agresywnych
    zachowan, czyli np gwaltow
    idz pomysl a jak wrocisz i dorosniesz to zmadrzej

    pozdr
    --
    mihau