eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc.. › Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
  • Data: 2004-01-12 23:46:03
    Temat: Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:btv113$ba5$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > -jak zglosic zawiadomienie o przestepstwie?na Policje isc po prostu?

    No można nawet jechać. W każdym razie trzeba wejść do budynku i wyjaśnić
    to tej osobie, co siedzi przy okienku.

    > -czy ja moge isc z nia i byc obecny przy skladaniu zeznan?co mi wolno a
    > czego nie?

    Iść możesz. Obecny przy zeznaniach teoretycznie nie możesz być.
    Praktycznie nikt na to nie patrzy, o ile nie jesteś świadkiem w tej
    sprawie.

    > (czy moge np dac w morde policjantowi jak bedzie glupio gadal, ze np
    sama go
    > sprowokowala?;)

    Raczej nie, bo za takie rzeczy idzie się siedzieć. nie sądzę, by ktoś
    takie głupie teksty puszczał, ale jeśli to raczej napiszcie skargę, a nie
    wymierzajcie samo sprawiedliwość.

    > -czy moze zastrzec swoje dane (jaki punkt,paragraf itp? jakby policjant
    > utrudnial..)

    W takim wypadku raczej nie.

    > -inne informacje cenne tez sie przydadza

    Ci co się obnażają, z reguły rzadko robią komuś krzywdę. Choć oczywiście
    nie koniecznie musi to być regułą. Im wystarczy, że dziewczyna się
    wystraszy. Poza złożeniem zawiadomienia można jeszcze iść do Sekcji
    Kryminalnej i porozmawiać więc jeśli Ty wiesz kto to jest, a dziewczyna
    nie chce iść to idź i im podaj to nazwisko. Być może przyda się, gdy ktoś
    inny złoży zawiadomienie.