eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc.. › Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
  • Data: 2004-01-12 22:57:43
    Temat: Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No popatrz, ja jestem ciekawa, bo kilka lat temu obcy gosc na klatce w
    > bloku, do ktorego wchodzilam "zwalil konia" prawie prosto na mnie.
    > Ekhibicjonista czy nie to byl? Najciekawsze, ze ja go potem spotkalam w
    > poludnie, jak pod krawatem szedl do pracy ... w tepsie...

    ROTFL :D:D:D
    (wybacz, nie mogłem sie powstrzymać)

    Znaczy się stałaś i patrzylaś czy jak? Skoro twierdzisz, ze zrobil to
    "prawie prosto na mnie" to wnioskuje ze w tym wlasnie kierunku nastąpił
    wytrysk....Ale zeby do tego doszło to ta czynnosc chwilkę trwa :-)

    A tak zupełnie na powaznie:

    Art. 51 par. 1 KW "Kto krzykiem, hałasem, alarmem, lub innym wybrykiem
    zakłóca spokój, porządek publiczny, spoczynek nocny albo wywołuje zgorszenie
    w miejscu publicznym podlega karze aresztu, ograniczenia wolnosci, albo
    grzywny."

    Art. 140 KW "Kto publicznie dopuszcza się nieobyczajnego wybryku, podlega
    karze aresztu, ograniczenia wolnosci, grzywny do 1500zł albo karze nagany."

    A na upartego możnaby to podciągnąc jeszcze pod:
    Art. 142 KW "Kto natarczywie, narzucając się lub w inny naruszający porządek
    publiczny sposób, proponuje innej osobie dokonanie z nią czynu nierządnego,
    mając na celu uzyskanie korzyści materialnej, podlega karze aresztu,
    ograniczenia wolności albo grzywny."
    No bo skoro się obnażał to może jednocześnie proponował? Wystarczy paru
    świadków...

    pdr
    Olo