eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc.. › Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
  • Data: 2004-01-13 01:20:46
    Temat: Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    Od: Michał Gwiazdowski <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:btvc5i$5kt$2@news.onet.pl...
    > Użytkownik "Michał Gwiazdowski" <m...@w...pl> napisał w wiadomości

    > No można nawet jechać. W każdym razie trzeba wejść do budynku i wyjaśnić
    > to tej osobie, co siedzi przy okienku.

    okej, to juz mi wyjasnia sprawe..

    > Iść możesz. Obecny przy zeznaniach teoretycznie nie możesz być.
    > Praktycznie nikt na to nie patrzy, o ile nie jesteś świadkiem w tej
    > sprawie.

    hmm...bo obawiam sie zostawienia tej biednej dziewczyny sam na sam z jakims
    papierkowcem
    co to bedzie ja chcial albo zbyc, albo wmowic, ze sama sobie winna..
    wolalbym przy tym byc..

    > W takim wypadku raczej nie.

    a dlaczego w takim wypadku?
    bo ona nie zlozy zadnych zeznan (tzn ja jej do tego nei namowie)
    jesli nie zostawia jej danych do swojej informacji, tak zeby ewentualnie
    zlapany
    zboczeniec nie mial szans na wglad do tych informacji..

    > Ci co się obnażają, z reguły rzadko robią komuś krzywdę. Choć oczywiście
    > nie koniecznie musi to być regułą. Im wystarczy, że dziewczyna się
    > wystraszy. Poza złożeniem zawiadomienia można jeszcze iść do Sekcji
    > Kryminalnej i porozmawiać więc jeśli Ty wiesz kto to jest, a dziewczyna
    > nie chce iść to idź i im podaj to nazwisko. Być może przyda się, gdy ktoś
    > inny złoży zawiadomienie.

    rozumiem, masz racje ze rzadko, ale jej sie ten koles napatoczyl juz dwa
    razy..
    boje sie ze jej w koncu jakas krzywde zrobi
    w koncu moze mu przestac wystarczac samo pokazywanie swojego siusiaka i
    obawiam sie ze komus zrobi krzywde..a jak go zlokalizuja (moze jest w
    kartotece?)
    to moze komus sie uda oszczedzic przykrych doswiadczen?

    pozdrawiam
    --
    mihau