eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc.. › Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
  • Data: 2004-01-12 23:45:23
    Temat: Re: zgloszenie przestepstwa - ekshibicjonizm - pytanie i prosba o pomoc..
    Od: c...@g...pl (Agnieszka Sliwowska) szukaj wiadomości tego autora

    Julius napisał(a):

    > Teraz to już nie wiem do czego dążysz. Bo z definicji, którą przytoczyłaś
    > wynika zdecydowanie, że owa sytuacja jak najbardziej kwalifikuje się do
    > miana "ekshibicjonizmu". Użycie słowa przestępstwo może faktycznie jest nie
    > na miejscu, ale jest to wykroczenie i wg. mnie jak najbardziej kwalifikuje
    > się do powiadomienia.

    Podalam definicje ekshibicjonizmu, tylko dlatego, ze wiem, ze nie
    wszyscy maja stale lacze i moga sobie godzinami googlowac.
    A daze do tego, zeby "zwykli Kowalscy" nauczyli sie korzystac z narzedzi
    danych im przez dzisiejsza technike.
    Uzycie slowa "przestepstwo" odnosnie czynu wymienionego w pierwotnym
    poscie jest faktycznie nie na miejscu, bo przestepstwem w rozumieniu
    prawa to nie jest.
    pzdr
    A.
    P.S. A nie wypowiadalam sie autorytatywnie, bo dopiero zaczelam
    studiowac prawo - i to z koniecznosci (choc odkrylam, ze wlasnie ta
    dziedzina mnie interesuje i fascynuje).... :)
    A.