  • Date: Mon, 15 Oct 2012 00:54:00 +0200
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa

    W dniu 14.10.2012 23:59, p47 pisze:

    > Ale wiadomo,- Ławy wypowiedź, - głupia wypowiedź;-))

    Trzymaj się meritum zamiast atakować personalnie.

    > 1. to nie jest spór o dopuszczalną, dająca się wytłumaczyć różnice w
    > obliczeniach wynagrodzenia. Jak pisałem oni podali, że całość

    Och, bo ty tak orzekłeś?

    > wynagrodzenia za okres 4 lat i 3 tyg jaką otrzymałem jest rzekomo równą
    > pensji, jaką otrzymałem w ciągu 3 tyg. pobytu w Polsce. A zatem
    > twierdzą, że w czasie, gdy byłem przez wszystkie 4 lata delegowany przez
    > nich zagranicę, to pracowałem tam całkowicie darmo, a wiedzą poza
    > wszelka wątpliwość, że nie może to być prawdą .

    Znaczy się przeprowadziłeś nielegalny skan telepatyczny? ;->

    > A więc nie jest to pomyłka, czy dopuszczalna rozbieżna interpretacja
    > danych, jest to oczywiste i świadome podawanie nieprawdy w dokumentach!

    No to leć z donosem i przestań marudzić, skoro takie "oczywiste".

    > 2. Oni świadomi (i to niezależnie od moich dokumentów im przekazywanych)
    > są też tego,że zarabiałem zagranicą i ile, bo sami przywołują w
    > korespondencji wymaganą procedurę wynagrodzenia zastępczego, tyle że
    > przez ponad pół roku nic nie zrobili, aby ją zastosować, co jest ich
    > obowiązkiem.

    A czy czasem sam nie powinieneś jakiegoś kroku wykonać, chociażby
    zwrócić się do nich o to na piśmie?

    > 3. Nie mogą oni tłumaczyć się brakami w dokumentacji, albo trudnościami
    > w obliczeniach wynagrodzenia zastępczego, bo gdyby to miało miejsce nie
    > powinni podawać ŚWIADOMIE fałszywych danych, co zrobili, ale odmówić
    > wydania zaświadczeń z tych powodów.

    Mhm... zatem jaka jest wg ciebie motywacja takiego ich postępowania?
    Uwzięli się na ciebie? Zarobią coś na tym?

    > 4. wszystkie artykuły bezmyślnie przez ciebie przywołane odnoszą się do
    > GRÓŹB, - ja ani im nie grożę, ani grozić nie zamierzam, - jasno w moich
    > postach napisałem że zamierzam złożyć zawiadomienie o podejrzeniu
    > popełnienia przestępstwa, w nadziei, ze to łamanie prawa zostanie
    > usuniete ergo dostanę to, co litera prawa nakazuje.

    "Zresztą nie chodzi mi o skazaniu kogoś tam w kadrach, tylko o lekkie
    postraszenie ich i pokazanie, że obecne postępowanie może mieć poważne
    konsekwencje, a więc w końcu skuteczne wyegzekwowanie od nich należnego
    mi zaświadczenia,"

    Chcesz ich straszyć, czyli grozić. CBDO.

    Zatem masz w zwyczaju kłamać, czyli twoje zeznania są automatycznie
    niewiarygodne.

    > 5. Oczywiście mogę ich prosić (po raz 10-ty, bo to robiłem mailowo i
    > telefonicznie)

    To ty twierdzisz, że coś "mailowo i telefonicznie" robiłeś.

    Jesteś w stanie to jakoś udowodnić, hmm? Masz weryfikowalne nagrania
    rozmów? Albo jakiś sposób na udowodnienie, że e-mail o danej treści
    został wysłany, dostarczony i odczytany?

    > o zweryfikowanie danych, -jednak nie mam obowiązku tego
    > robić listem poleconym, ani w ogóle i brak tego 10-tego wezwania żadną

    Niby nie, ale jak inaczej udowodnisz, że coś im wysłałeś, hmm?

    > miarą nie może być przeszkodą w zgłoszeniu przestępstwa, które przecież
    > ZOSTAŁO popełnione i to świadomie .;

    To twoja teoria. A nie jesteś w stanie podać żadnego racjonalnego
    motywu. Jeśli miałoby to być po prostu "niechcemisię" to lepiej by było
    zbywać ciebie i udawać instytucjonalną głuchotę. Co to ma być, jakiś
    komunistyczny spisek? ;->