    Date: Sat, 13 Oct 2012 14:43:41 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa

    W dniu 2012-10-13 14:09, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Takie zawiadomienie w praktyce najlepiej złożyć osobiście w najbliższej
    > jednostce Policji do protokołu. I tak tego większość prokuratur wymaga
    > po pisemnym zawiadomieniu, a policjant pomoże u ujmie to co ważne.
    > Ponieważ rzecz jest złożona, to najlepiej byłoby zadzwonić i zapytać,
    > kiedy dyżur ma ktoś z pionu zwalczania przestępczości gospodarczej i
    > jemu złożyć zawiadomienie.

    1. czy dostanę kopię mojego zawiadomienia i ewent. protokołu?
    2.czy można złożyć wniosek o przeprowadzenie czynności z moim udziałem w
    moim miejscu zamieszkania, bo b. pracodawca odległy jest o kilkaset km?
    3. czy nie lepiej złożyć to zawiadomienie w prokuraturze?
    4. generalnie;- czy jest jakaś reguła czy uregulowanie kiedy składa się
    zawiadomienie w prokuraturze, a kiedy na policji?