  • Data: 2012-10-14 23:14:58
    Temat: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2012 21:53, p47 pisze:

    > Na razie podałeś artykuły, kjtóre WYDAJĄ ci się własciwe, ale ja
    > prosiłem, żebyś jeszcze je przeczytał i zastanowił się, jaką bzdurę
    > napisałeś;-))

    Raczej zastanów się, co sam pisałeś - masz spór z firmą w kwestii kwot.
    Póki co oni mają swoje zdanie, ty masz swoje zdanie. Nawet nie zdążyłeś
    ich oficjalnie zapytać o uzasadnienie ich odmiennego zdania i już
    zamierzasz spowodować przeciwko nim postępowanie karne nie w obronie
    naruszonego twojego prawa tylko w celu zmuszenia ich do przyznania ci
    racji w sporze pracodawca-pracownik.

    Ale wiadomo - Kali ukraść krowy to dobry uczynek...