  • Data: 2012-10-14 18:16:02
    Temat: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 14.10.2012 16:28, p47 pisze:

    > Wpisali to świadomie, ponieważ:

    Co wpisali to wpisali świadomie, ale póki co musisz jeszcze udowodnić,
    że celowo i świadomie (i faktycznie ;) ) dane są błędne.

    Na razie "wykazałeś" tylko że to co oni wpisali nie zgadza się z tym, co
    ty wyliczyłeś na podstawie jakichś kopii.

    > 1. wiedzą, że pobierałem wynagrodzenie w walucie i wiedzą, że powinni
    > znaleźć wynagrodzenie zastępcze (a tego zrobić im się nie chce, albo
    > tego nie umieją)
    > 2. 3-krotnie przesyłałem im kopie posiadanych przeze mnie dokumentów,
    > wystawianych m.in.:

    Poświadczone kopie?

    [ciach]

    > gdzie zawarte dane stoją w jaskrawej sprzeczności z zapisami z fałszywym
    > Rp-7.

    Ale to są jakieś twoje kopie.

    > Zresztą na chłopski rozum,- podali, że w ciągu 4 lat zatrudnienia u nich
    > otrzymałem pensję w wysokości równej płacy za 3 tyg.

    Może tyle była warta ta twoja praca, skąd tutaj mamy wiedzieć inaczej,
    hmm? ;->

    Póki co masz spór o wyliczone kwoty i nawet nie chciało ci się
    oficjalnie zwrócić się do drugiej strony o ustosunkowanie się do
    niezgodności twoich wyliczeń z ich wyliczeniami.