  • Data: 2012-10-13 16:29:26
    Temat: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 13 Oct 2012, p47 wrote:

    > Nie jestem jednak pewien, czy powołanie się na pomyłkę załatwia sprawę,

    Ale załatwi Twój wniosek, złożony bez przedstawienia dowodów.

    > -gdyby to wystarczało to praktycznie nie zapadałyby wyroki z art. 271, bo
    > każdy przyłapany na świadczeniu w dokumentach nieprawdy

    Oczywiście że nie - bo nie mogą się tak tłumaczyć ci, co dostali
    wezwanie do korekty danych.

    > Zresztą nie chodzi mi o skazaniu kogoś tam w kadrach, tylko o lekkie
    > postraszenie ich

    Tego można się spodziewać.
    To teraz zajrzyj do archiwum - ten rok wystarczy.
    I sprawdź, że prokurator nie ma interesu w "straszeniu" kogokolwiek.

    Policja... może. Nie wiem.
    Przypadek kiedy policjant przeszedł się uświadomić przywłaszczacy,
    że popełniają przestępstwo, znam z opowiadań.
    Może więc masz kawałek racji.

    pzdr, Gotfryd