  • Data: 2012-10-13 14:39:08
    Temat: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-13 14:15, spp pisze:

    > No właśnie - jak dawno przed laty?

    Przed 28laty, - jakie to ma znaczenie?
    Zaświadczenie RP-7 podające całkowicie fałszywe dane wystawili w zeszłym
    miesiącu, a więc ewent. przestępstwo z art. 271 żadną miarą nie podlega
    przedawnieniu.
    Skoro takie zaświadczenie wystawiali, a nie przedstawili informacji, że
    np. potrzebnych dokumentów nie przechowali, to teraz nie mogą tłumaczyć
    się, że to było dawno i że nie mają na ten temat informacji.
    Na marginesie, tak jak pisałem, przedstawiłem im liczne, jednoznaczne
    dokumenty, z różnych źródeł, także przez nich stworzone, dokumentujące
    jednoznacznie i wyczerpująco fakt zatrudnienia, wydelegowania, czasokres
    pracy i uzyskiwane zarobki. Niestety ZUS bez Rp-7 ich nie akceptuje (tj.
    akceptuje tylko dla dokumentacji czasu składkowego, ale nie zalicza
    zarobków ponad minimum)
    Jak pisałem, z kontaktów z b. pracodawcą jednoznacznie wynika (choc
    oczywiście procesowo trudno byłoby to wykazać, bo rozmów nie
    nagrywałem), że próbują uniknąć kłopotów związanych z nietypowa sprawą
    (konieczność przedstawienia wynagrodzenia "zastępczego") i działają na
    "odwal się" w stylu "nie mamy płaszcza i co nam pan zrobisz", mimo, ze
    ustawa nakazuje pracodawcy wydawać na żądanie ten dokument Rp-7.