  • Data: 2012-10-14 16:28:37
    Temat: Re: zawiadomienie o pop. przestępstwa
    Od: p47 <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-10-13 21:18, Andrzej Lawa pisze:

    > Twierdzisz, że _celowo_ i _świadomie_ wpisali fałszywe dane? W jakim
    > celu, hmm?

    Wpisali to świadomie, ponieważ:
    1. wiedzą, że pobierałem wynagrodzenie w walucie i wiedzą, że powinni
    znaleźć wynagrodzenie zastępcze (a tego zrobić im się nie chce, albo
    tego nie umieją)
    2. 3-krotnie przesyłałem im kopie posiadanych przeze mnie dokumentów,
    wystawianych m.in.:
    a.przez nich (świadectwo pracy)
    b.przez centralę HZ (świadectwo pracy na kontrakcie), umowa o
    świadczeniu pracy zagranicą, przeszeregowania ze stawkami
    c. przez uczelnię zagraniczną (zaświadczenie o zatrudnieniu, o napisaniu
    5 skryptów, dyplom uznania;-)
    gdzie zawarte dane stoją w jaskrawej sprzeczności z zapisami z fałszywym
    Rp-7.

    Zresztą na chłopski rozum,- podali, że w ciągu 4 lat zatrudnienia u nich
    otrzymałem pensję w wysokości równej płacy za 3 tyg.