  • Data: 2006-03-08 20:45:00
    Temat: Re: wyszaleliście się?!?!?!?
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aicha" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:dun5cv$ssv$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > O to właśnie chodzi. Same zarzuty bez ich udowodnienia na nic się
    > zdadzą. A udowodnienie np. gwałtu w małżeństwie - podejrzewam, że nie
    > było i nie jest to łatwe w naszym kraju prawym i sprawiedliwym.

    to nie sa moje zarzuty i nie o to w tym wszystkim chodzilo. Zainteresowana
    w pierwszym poscie pytala o pozbawienie wladzy rodzicielskiej, dostaje rozne
    odpowiedzi , nie do mnie nalezy ocena wystarczy przesledzic jedynie posty.
    Zainteresowana pisze o rozwodzie bez orzekania o winie slusznie ktos
    zauwazyl ,ze w tresci akt moga znajdowac sie szczegoly i na to chcialam
    zwrocic glownie uwage przy kolejnym poscie "wyszaleliscie sie" jak to
    oburzona na odp. innych pisze o tym co prawdopodobnie mialo miejsce w tym
    zwiazku. I tu domniemywam tylko , ze o tych sprawach napewno sad wtedy sie
    dowiedzial i tu stawiam pytanie ... sad to zlekcewazyl? ustalil kontakty?
    powierzyl wladze do osobistego wgladu ojca? NIE - Ale dlaczego ? Wiec nie
    moglo byc az tak zle ,ze sad nie interweniowal we wladze .Nasuwa sie kolejne
    pytanie po tym wszystkim ...czy aby napewno ojciec kwalifikuje sie do
    pozbawienia wladzy ? Czy matka po prawomocnym orzeczeniu rozwodu po tym
    wszystkim o czym tu sie dowiedzielismy dalaby ojcu dziecko do domu ? A jesli
    np. matka przy sprawie rozwodowej powiedziala wszystko w co trudno mi
    uwierzyc ,ze sad majac takie informacje mimo wszystko zezwala na kontakty i
    tu zastanowilabym sie tym wszystkim

    nie oceniam i nie zarzucam to sa tylko pytania i kwestie do przemyslenia
    nic poza tym .
    sam wniosek o pozbawienie to tylko kartka papieru i przedstawienie sytuacji
    sadowi rodzinnemu wiec nie ma problemu by takowy zlozyla jesli to co pisze
    jest prawda .Jednak / tu nie potrzebuje odpowiedzi jak bylo ? czy chce sie
    pozbyc np.ojca bo chce sobie zalozyc nowy zwiazek do ktorego nie mialby
    prawa sie wtracac poprzez dziecko , slusznie tez ktos zauwazyl w pozwie ,ze
    moze chodzic o przysposobienie przez drugiego meza matki w przyszlosci /ale
    tez tu nie oceniam bo niekiedy jest to wiekszym dobrem dla dziecka niz
    biologiczny ojciec / . Ja tylko proponuje przemyslec by dziecku nie stala
    sie krzywda .Teraz sie nie bierze tego pod uwage bo dziecko jest male a
    milosc do partnera np. slepa :) a zycie moze za takie decyzje sie kiedys
    zemscic .Nawet gdy udaloby sie pozbawic ojca wladzy to? moze to sie kiedys
    zemscic .A dlaczego to sobie pomysl ... pytania w zaden sposob nie moga byc
    zarzutami

    pozdrawiam
    Sandra