  • Data: 2006-03-09 07:46:29
    Temat: Re: wyszaleliście się?!?!?!?
    Od: "Maverick31" <m...@W...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:duok6l$cpr$1@inews.gazeta.pl...

    > Gdyby to stwierdzenie było prawdziwe, to reszta wywodu mogłaby być.
    > Ale przyjąłeś błędne założenie, więc i reszta do kosza.

    Wyrok byl ? byl. Bez orzekania? bez. Zatem ustalono taki stan faktyczny jak
    wywodzil sedzia w uzasadnieniu. Brak materialu dowodowego nie pozwolil
    stronom wnosic o uznanie drugiego malzonka za winnego i tyle.
    Taka postawa jaka zaprezentowalas wskazuje, ze obie strony poswiadczaly
    nieprawde a i sad poszedl na latwizne. Moze nalezalo by zarzadac rewizji
    wyroku ???:)
    To sie nazywa opiekuncza rola panstwa :)
    Choc z drugiej strony mozna by przyjac, ze obie strony mowily prawde i
    przemocy nijak nie bylo.

    > Ty oczywiście wolałbyś wywlekać to wszystko na sali sądowej?

    Podczas mojego rozwodu przewodniczaca z 6 razy pytala sie czy na pewno
    chcemy sie rozwodzic, a uzgodnienia dotyczace owego poczynilismy przy kawie.
    Jednak zadne z nas nie wraca do tematu i nie wywleka tematow sprzed rozwodu,
    aby dowiesc cos co mialo miejsce po jego ogloszeniu. Niemniej przewodniczaca
    SSO byla osoba duzo bardziej sensowna i madra niz przewodniczaca SSR i tu
    mamy przepasc intelektualna niestety.

    >Mając możliwość zakończenia sprawy w ciągu 30 minut?

    Stan faktyczny to stan faktyczny czy to sie komus podoba czy nie. A skoro sa
    inne przeslanki to nie ma znaczenia lenistwo sedziego, ktory woli pogawedki
    z lawnikami uskuteczniac w godzinach pracy niz zajac sie tym, do czego go
    powolano. Przesluchanie stron ma na celu ustalenie stanu faktycznego i jakos
    nie powinno sie kojarzyc z pogawedka o niczym. Skoro w postepowaniu
    dowodowym nie znalazlo sie nic o przemocy to nalezy przyjac przemocy nie
    bylo. Moze to byc wytwor wyobrazni lotos.flower
    Rozumiem, ze sad jest zwiazany pozwem, ale czy aby na pewno sedzia
    otrzymujacy informacje o gwalcie nie powinien zawiadomic prokuratury???

    Maver