  • Data: 2006-03-08 23:43:06
    Temat: Re: wyszaleliście się?!?!?!?
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:dunj1b$fit$1@nemesis.news.tpi.pl...

    Ale rozwód bez orzekania o winie pozwala
    > przypuszczać, że sąd usłyszał uzgodnioną wcześniej, fikcyjną wersję i
    > pytająca słowem się o tych przyczynach nie zająknęła.

    Zgadzam sie z Toba i to ,że dla swietego spokoju poszla na taka ugode bez
    orzekania. I tez sie zgadzam z tym ,ze na kazdym etapie moze wnioskowac o
    pozbawienie .Ale nie zgodze sie z faktem ,ze dla swietego spokoju sama
    narazila dziecko na niebezpieczenstwo / opisujac jakim ten czlowiek jest/
    .Doszlo do kontakow tez dla swietego spokoju ? /to tez nie jest ocena /
    jedynie wskazowka by przemyslano cala ta sytuacja . Bo upieralabym sie z
    tym dla świetego spokoju a gdzie wtedy bylo dziecko ? troche damy
    pokrzywdzic ? a gdy ja bede juz miala stabilny grunt pod nogami to wtedy
    zabiore, pozbawie itd? I dobrze zauwazylas ,ze smierdzace ubranko od dymu
    papierosowego nie jest podst.do pozbawienia wladzy

    Sandra