    From: Sebcio <s...@n...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: wypowiedzenie a ciaza
    Date: Fri, 26 Jun 2009 15:09:51 +0200

    Emka pisze:

    > To jeden z najbardziej głupich argumentów w tego typu dyskusjach. Nawet
    > nie chce mi się komentować.
    > Równie dobrze mogę Ci napisać "Nikt nie nakazuje, żebyś żył, więc jak Ci
    > ktoś robi problemy, to się powieś"

    To jeszcze głupszy argument, bo akurat nie znam nikogo kto decydował o
    własnym poczęciu.

    > I oznacza to, że można kogoś rżnąć, bo jest pracodawcą?

    A kto tu kogo rżnie ? Dziewczyna korzysta z przysługujących jej praw i
    koniec. Poza tym nie znamy powodów niezdrowej relacji między nią a
    pracodawcą; może to on orżnął ją ?

    > Jeśli dla Ciebie kombinatorstwo oznacza naturalne samo życie, to
    > szczerze współczuję.

    Gdzie widzisz kombinatorstwo ? Dziewczyna nie chce dalej pracować w tej
    firmie, bez względu na cokolwiek. Zwolnienie lekarskie na czas ciąży
    jest rzeczą stwierdzoną przez lekarza, więc czy się zwolni czy nie to i
    tak tam pracować nie będzie. Natomiast nie chce zostać "na lodzie" i
    doskonale ją rozumiem.

    > Nie mam żadnego wypaczonego spojrzenia. Po prostu "leczą" mnie
    > kombinatorzy wszelkiej maści, niezależnie od wieku, płci, stanu zdrowia
    > i koloru skóry.

    Widać jednak że jesteś oderwana od realiów życia macierzyńskiego. Obyś
    faktycznie była po menopauzie, bo przynajmniej nie będziesz musiała
    przeżyć tego co Ewa.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio