    From: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: www i ciasteczka
    Date: Mon, 15 Apr 2013 20:38:46 +0200

    > Nie wiem jaki masz ze sobą problem, ale miniaturki wyświetlają się
    > poprawnie nawet bez ciasteczek. Pewnie ten problem wynika
    > z Twojej konfiguracji systemu lub jest to właśnie jakiś bug Twojej
    > przeglądarki Przez osoby, które używają starych przeglądarek na
    > stronach ciągle niepotrzebnie ładują się skryptu wprowadzające
    > nowe technologie do przeglądarek, które ich nie obsługuje - jakieś
    > głupie fixy na przezroczystość png, osobne style dla starych
    > dinozaurów bez obsługi CSS3 itp., wzrasta czas niezbędny na
    > wdrożenie witryny i jej koszt, a Pan Stefan jest zadowolony z tego

    Tyle się nagadałeś, szkoda że nic z tego nie rozumiesz. Wytłumacz mi proszę
    po kiego serwis www ma pisać oddzielny kod dla każdej przeglądarki?
    Wystarczy napisać stronę w wersji bez bajerów, wersję pośrednią i ful wypas
    z najnowszymi bajerami, proste?
    Zdarza mi się czasem skopiować stronę www na dysk i powiem ci że ja potrafię
    usunąć 90% jej kodu nie powodując żadnej zmiany w jej wyglądu. Mało tego, ta
    moja poprawiona strona wyświetla się identycznie na wszystkich
    przeglądarkach, co ty na to?
    90-% śmiecia w kodzie www to "reklama" i "złośliwe oprogramowanie" i to one
    zapychają internet a nie stare czy nowe przeglądarki

    > Zainstaluj nowszą przeglądarkę. Okaże się, że część stron które
    > odwiedzasz stała się ładniejsza i bardziej funkcjonalna.

    Na starej strony wyglądają identycznie jak na nowej. Problemy występują na
    nowych, bo ta sama strona na dwóch nowych przeglądarkach nie dość że wygląda
    inaczej, to jeszcze posiada inną funkcjonalność i co ty na to?

    > Swoją drogą nie wiem jak chciałbyś np się zalogować do serwisu
    > albo dokonać w nim zakupu bez obsługi ciasteczek.

    Tu nie jestem w temacie, więc wytłumacz mi dlaczego nie da się zrobić
    logowania bez ciasteczek? Tylko gadaj konkretnie a nie że nie da się bo nie.