  • Data: 2013-04-15 20:59:18
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: "Zenon Kluska" <Z...@x...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > pedzenie bimbru jest zakazane tudziez uregulowane konkretn ustawa.
    > Robienie stron www a szczegolnie ich wyglad i funkcjonalnosc nie.
    > Jak bedzie ustawa bedziemy mogli do tematu wrocic.

    Wszystko u nas jest uregulowane, jak widać internet też, dlatego ja się
    pytam o regulacje dotyczące internetu a tam też nie wszystko wolno.

    > to jest dyrektywa UE. tam musialnbys szukac.
    > W ustawach (szczegolnie sejmowych) tego nie znajdziesz.

    Czyli co, obowiązuje jakaś tajna dyrektywa? Gdzie mogę się z nią zapoznać i
    w jakim języku? Pewnie i tak nic nie panimaju bo ja tylko pa ruski gawarit:(

    > Ustawa nie mowi, ze bez ciasteczek witryna ma dzialac.
    > Mowi tylko, ze maja cie poinformowac a ty sie mozesz nie zgodzic.

    Dlatego chciałbym się z ustawą zapoznać żeby wiedzieć co ona mówi, co tobie
    powiedziała?

    > to tak jak z instalacj oprogramowania. Nie akceptujesz umowy
    > i masz pretensje ze sie nie chce zainstalowac.

    Ja nic nie instaluje, mam umowę zaakceptowaną obustronnie.

    > Wlasciciel strony moze sobie z nia zrobic co chce.
    > Rownie dobrze moze ja jutro wylaczyc.

    Nie może robić co chce, nie może wyświetlać pedofilii i zoofilii i czegoś
    tam jeszcze, tak samo jak nie może sobie bimbru pędzić, więc nie wprowadzaj
    celowo ludzi w błąd.
    Nie żyjemy w takich rozwiniętych krajach jak Chiny, Usa, czy Nigeria. U nas
    w kraju czwartego świata nic nie można robić bez zgody władzy, przekonasz
    się o tym zakładając dowolną działalność gospodarczą, bo nie możesz założyć
    jakiej chcesz, lecz tylko z wykazu, czyli taką co nie konkuruje z firmami
    władzy. A jak ci pozwolą i okaże się ze jednak stanowisz konkurencję dla
    kogoś od koryta to wykończy cię ZUS i US.

    > Masz prawo wypowiedziec umowe jesli w zakresie uregulowanym umowa
    > cos nie dziala. Do serwisu i jego dzialania takiego lub innego prawa nie
    > masz żadnego.

    Wypowiedzieć umowę mam zawsze prawo, niezależnie czy coś działa czy nie
    działa. Jeśli mam umowę na świadczenie usług i jedna ze stron się nie
    wywiązuje to chcę odszkodowania.

    > jak wyzej. umowa nie daje ci zadnych praw wzgledem działania
    > serwisu, chyba, ze zostało to jawnie zapisane w umowie.
    > Tylko ze wyegzekwowanie tego moze byc ciezkie.

    Przestań wprowadzać w błąd umowa daje mi prawa zawarte w umowie, bo niby od
    czego jest ta umowa?

    Chcę milion dolców odszkodowania! Czy żadnego prawnika nie rusza taka kasa?
    Rasowy prawnik za 20 groszy potrafi sprzedać, lub zabić własną matkę a tu
    bańka zielonych i nic?
    Prowizja wynosi 50% i nie ma chętnych?