  • Data: 2013-04-15 20:20:02
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Zenon Kluska wrote:

    > Wszystko u nas jest uregulowane, jak widać internet też, dlatego ja się
    > pytam o regulacje dotyczące internetu a tam też nie wszystko wolno.

    Nie ma takowej.

    > Czyli co, obowiązuje jakaś tajna dyrektywa? Gdzie mogę się z nią
    > zapoznać i w jakim języku? Pewnie i tak nic nie panimaju bo ja tylko pa
    > ruski gawarit:(

    pewnie na stronach parlamentu EU, powinna byc tlumaczona na wszystkie
    jezyki unii, wiec po rusku tez znajdziesz.

    A info gdzie w prawie telekounikacyjnym znajdziesz jej polska
    implementacje dostales.

    > Dlatego chciałbym się z ustawą zapoznać żeby wiedzieć co ona mówi, co
    > tobie powiedziała?

    jak wyzej.
    zapoznaj sie.

    > Ja nic nie instaluje, mam umowę zaakceptowaną obustronnie.

    no masz umowe. to fakt

    > Nie może robić co chce, nie może wyświetlać pedofilii i zoofilii i
    > czegoś tam jeszcze, tak samo jak nie może sobie bimbru pędzić, więc nie
    > wprowadzaj celowo ludzi w błąd.

    Moze wyswietlic.
    Co najwyzej dostanie za to po uchu.

    > Nie żyjemy w takich rozwiniętych krajach jak Chiny, Usa, czy Nigeria. U
    > nas w kraju czwartego świata nic nie można robić bez zgody władzy,
    > przekonasz się o tym zakładając dowolną działalność gospodarczą, bo nie
    > możesz założyć jakiej chcesz, lecz tylko z wykazu, czyli taką co nie
    > konkuruje z firmami władzy. A jak ci pozwolą i okaże się ze jednak
    > stanowisz konkurencję dla kogoś od koryta to wykończy cię ZUS i US.

    bez zwiazku z tematem.

    > Wypowiedzieć umowę mam zawsze prawo, niezależnie czy coś działa czy nie
    > działa.

    zgadzam sie

    > Jeśli mam umowę na świadczenie usług i jedna ze stron się nie
    > wywiązuje to chcę odszkodowania.

    masz prawo.

    > Przestań wprowadzać w błąd umowa daje mi prawa zawarte w umowie, bo niby
    > od czego jest ta umowa?

    a w tej umowie masz zapisane ze masz prawo do zadania modyfikacji
    serwisu wg twego uznania?

    > Chcę milion dolców odszkodowania! Czy żadnego prawnika nie rusza taka kasa?
    > Rasowy prawnik za 20 groszy potrafi sprzedać, lub zabić własną matkę a
    > tu bańka zielonych i nic?
    > Prowizja wynosi 50% i nie ma chętnych?

    Najpierw musialbys wyliczyc twoje straty na milion, zeby ten milion
    dostac. Jak ci sie uda to go dostaniesz.