  • Data: 2013-04-15 19:57:30
    Temat: Re: www i ciasteczka
    Od: <4...@3...195730.invalid> (Tom N) szukaj wiadomości tego autora

    Liwiusz w
    <news:kkhddm$5g3$1@news.task.gda.pl>:

    > Wyświetlenie strony to nie jest usługa świadczona drogą elektroniczną.

    Której części poniższej definicji nie spełnia wyświetlenie:

    <cite>
    - wykonanie usługi świadczonej bez
    jednoczesnej obecności stron (na odległość), poprzez przekaz danych na
    indywidualne żądanie usługobiorcy, przesyłanej i otrzymywanej za pomocą
    urządzeń do elektronicznego przetwarzania, włącznie z kompresją cyfrową,
    i przechowywania danych, która jest w całości nadawana, odbierana lub
    transmitowana za pomocą sieci telekomunikacyjnej w rozumieniu ustawy z
    dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne,
    </cite>

    ?
    --
    'Tom N'