    From: "..::SebOLO::.." <m...@p...wywalnawias.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: utrata dokumentów
    Date: Fri, 20 Aug 2004 19:19:25 +0200

    > Przepraszam z góry, jeśli NTG - jestem tu pierwszy raz. Mam jedno pytanie,
    > TIA za pomoc. Chodzi o to, że dzisiaj zgubiłem/ukradziono mi portfel (sam
    > nie wiem dokładnie kiedy to było i jak to się stało - albo wypadł z
    > kieszeni, albo ktoś mu w tym pomógł). Zorientowałem się w pewnym momencie,
    > że go nie mam. Zastrzegłem oczywiście karty, ale nie dają mi spokoju
    > dokumenty (dowód osobisty i legitymacja szkolna). Chodzi o to, że znajomemu
    > po 2 tygodniach od zgubienia legitymacji przyszło do domu pisemko z PKP -
    > mandacik na troszkę pieniążków (prawdopodobnie ktoś przekleił sobie
> [...]

    Popełniłeś błąd - trzeba było powiedzieć policjantowi, że ukradli i tyle a nie że
    pewien nie jestes... Potem taki cie oleje i nawet reka nie kiwnie... A co do urzedu
    to trzeba było zrobić natychmiast, jak zorientowałeś się że nie masz tych
    dokumentow. A ty zamiast isc prosto do urzedu zadajesz pytania na grupach... Do
    poniedzialku mozesz juz miec kilka zaciagnietych kredytow na swoim koncie, czego
    akurat nikomu bym nie zyczyl... ;)

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/