  • Data: 2004-08-20 16:09:52
    Temat: utrata dokumentów
    Od: qoobaa <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam z góry, jeśli NTG - jestem tu pierwszy raz. Mam jedno pytanie,
    TIA za pomoc. Chodzi o to, że dzisiaj zgubiłem/ukradziono mi portfel (sam
    nie wiem dokładnie kiedy to było i jak to się stało - albo wypadł z
    kieszeni, albo ktoś mu w tym pomógł). Zorientowałem się w pewnym momencie,
    że go nie mam. Zastrzegłem oczywiście karty, ale nie dają mi spokoju
    dokumenty (dowód osobisty i legitymacja szkolna). Chodzi o to, że znajomemu
    po 2 tygodniach od zgubienia legitymacji przyszło do domu pisemko z PKP -
    mandacik na troszkę pieniążków (prawdopodobnie ktoś przekleił sobie
    zdjęcie). Byłem na komisariacie zgłosić zaginięcie dokumentów, ale pan
    policjant stwierdził, że skoro nie zostały mi one ukradzione, to nie może
    nic zrobić. Wytłumaczyłem mu sytuację, ale mówiąc dosadnie - po prostu mnie
    olał. Powiedział, że mam to zgłosić w miejscu wydania tychże dokumentów
    (starostwo, szkoła). Muszę czekać do poniedziałku w takim razie, czy nie
    mogę zrobić nic więcej? Jestem już sporo w plecy, nie chcę być jeszcze
    więcej (nauczka - nie będe nosił przy sobie nigdy dowodu).
    --
    Kontakt:
    m a i l - q o o b a a ( m a l p a ) o 2 ( k r o p