  • Data: 2004-08-20 21:55:31
    Temat: Re: utrata dokumentów
    Od: qoobaa <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 20 Aug 2004 23:48:37 +0200, na pl.soc.prawo, Przemyslaw 'Pshemekan'
    Plaskowicki napisał(a):

    > Ale poczty zwykle działają do 20-tej, a w większych miastach są nawet
    > przez całą dobę. Wyślij zgłoszenie poleconym.

    Byłem jeszcze na komisariacie. Uparłem się przy wersji kradzieży, wydarł
    się na mnie koleś, który pamiętał jak przyszedłem za pierwszym razem.
    Ogółem wypisano mi "Poświadczenie" utracenia dowodu i legitymacji. Jeśli
    odzyskam dowód, mam to do nich zgłosić. Mam nadzieję, że to wystarczy...

    --
    Kontakt:
    m a i l - q o o b a a ( m a l p a ) o 2 ( k r o p