    From: witek <w...@g...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: umowa kupna mieszkania ze starszą osobą
    Date: Wed, 19 Aug 2009 18:30:54 -0500

    Robert Tomasik wrote:

    > Może nie mieli w ogóle nieoznakowanego.

    jak wyżej, to nie problem kowalskiego dzwoniącego z informacją, że ktoś
    tam może wyjechać w worku.

    > Nie wygodnie wcale. Policjant nie musi się na wszystkim znać. Nie zapyta
    > o jakiś istotny szczegół.

    Przygodny kierowca też się nie zna. Co zwisa i gdzie zwisa dostał.
    nastepnym razem niech sobie zwisa, aż się okaże, że jest pod prądem tak
    jak pewien płot na boisku szkolnym. Może wtedy się ktoś zainteresuje i
    będzie wiedział do kogo zadzwonić.

    > Z tego co piszesz - bo trudno stwiedrzić, ze nie masz racji - to jeszcze
    > by sie pies przydał. Pokazał by, do którego meiszkania wejść.

    Pewnie pies spał o tej porze. Nie wiem. Nie chciało im się. Cholera wie.
    Z racji, że to nie moja kasa to się nie upierałem. Najwyżej
    ubezpieczalnia podniesie stawki.

    > Wiem i dlatego się dziwię. Wiesz co by sie działo na Komendzie, jakby
    > sie tam coś stało i wyszło by na jaw, że dyżu5rny nie zabezpieczył tego
    > miejsca? Choć to nie do policji należy, a do administratora drogi.

    Do policji należało powiadomienie administratora drogi i zabezpieczenie
    miejsca do czasu przyjazdu kogoś "od dróg".

    Czemu jak jest wypadek to jeden telefon na 112 wystarczy, zeby
    zawiadomic i straz, i pogotowie i zabezpieczyć miejsce zanim pojawią się
    inni. A jak jest dziura, która może spowodować to samo, to nieudolność
    jest na pierwszej pozycji.

    > Wrzuć do skrzynki, a sam dojdzie do adresata.

    O nie nie. Nie ma mowy. Może ktoś za mną niech to zrobi. Ja się już raz
    sparzyłem.

    Dobrze, że to nie była amunicja, bo pewnie już bym siedział.