    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tematy maturalne wyciekły
    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ee49eb6$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <5ee54aea$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: 14 Jun 2020 10:59:43 GMT

    > Nie wiemy, czy kupił.

    Stad pojawiło sie magiczne słowo: ZAŁÓŻMY

    > Tylko te fałszywe zeznania musisz udowodnić.

    No tak to juz w zyciu jest ze raczej sporadycznie ktos sam przychodzi
    na policje i sie przyznaje.
    Wydawałoby sie wrecz ze od tego min jest policja.
    Ale rozumiem ze to musi byc upierdliwe... ;-D

    > Można wiele rzeczy mniej lub bardziej niedorzecznych rzeczy
    > sprawdzać. Dla mnie wersja ze sprzedażą pytań jest niewiarygodna.

    CZyli jednak zakładasz z góry.

    > Nikt z gówniarzy się nie przyzna. Będą kręcili, że słyszeli od
    > kolegi.

    No ale to którys kolega bedzie musiał usłyszec od kogos pierwszy.

    > Kto kupi pytania maturalne?

    Serio pytasz?
    Ludzie płaca za pisanie wypracować, prac a ty pytasz kto pytania
    maturalne kupi?

    > Jak zacznie sprzedawać, to się
    > skończy, jak teraz. Zresztą wcale bym się nie zdziwił, gdyby te
    > pytania wyciekały od wielu lat, bo system z wysyłaniem tego w
    > kopertach jest niedorzeczny. Tyle, że teraz wymyślili bardzo
    > dziwne pytanie i wypłynęło.

    Elementy magiczne w weselu to dziwne pytanie? ROTFL
    A gdyby wypłyneły miesiac temu i zapytania rozłozyłyby sie czasowo w
    necie to nikt by nie zauwazył.
    Reasumujac - rozumiem ze potwierdzasz ze mozna tak bez zadnych
    konsekwencji robic?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,