  • Data: 2020-06-12 14:37:21
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.06.2020 o 13:59, Budzik pisze:

    > No swietnie ze mamy info z pierwszej reki.
    > CZy mogłbys zatem wytłumaczyc na czym ta trudnosc polega?

    Nie. Bo to zostałoby w necie i nauczyło oszustów, jak działać, a łapie
    się ich dzięki temu, że czasem tego nie ogarniają.

    > Oczywiście ze ma. Tylko musi sie chciec.
    > Ale skoro sprowadzxasz rozmowe do twierdzenia ze wpisanie w
    > wyszukiwarke nie jest przestepstwem pozbawiajac te czynnosc otoczki
    > zwiazanej z tym ze wpisuje sie 2 godziny przed matura temat z tejze
    > matury to ciezko bedzie nam sie porozumiec.
    > Bo albo probujesz manipulowac albo...

    Jeśli w ogóle jakiekolwiek przestępstwo ma miejsce, to dopuszcza się go
    ujawniający temat, a nie wpisujący frazę w wyszukiwarkę.

    > Któras z ustaw zabrania znalezienia oszusta?

    To działa inaczej. Któraś musi na to pozwalać. "Oszustwo", to
    niekorzysnte rozporządzenie mieniem - vide art. 286 kk. Nie twierdzę, że
    nie doszło do przestępstwa, ale chwilowo nie mam pomysłu jakie.

    > CZyli na maturze kazdy mam miec komputer/tablet etc na stole?
    > (nie mowie ze sie nie da, ale mam wrazenie ze twoja odpowiedz pomija
    > moje pytanie.)

    Mnie się wydaje, ze dyrektor szkoły bedzie mieć jeden. Wejdzie na stronę
    o 10-tej i wydrukuje pytania. Przed 10-tą ich tgam nie będzie. tego,
    czsego nie wiesz, na pewno nie powiesz.

    --
    Robert Tomasik