  • Data: 2020-06-12 13:32:46
    Temat: Re: tematy maturalne wyciekły
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Powiem szczerze, że nie słyszałem, by ktoś taką kwalifikację zastosował
    > do egzaminów. Słyszałeś, by komuś się to przed sądem udało? Bo osób
    > ściągających na egzaminach różnych, to masa.

    To, że nikt nie próbował, to jeszcze żaden dowód. Ciekawiej by było,
    gdyby ktoś próbował. Zawsze musi być ten pierwszy raz.

    > Po za tym powiedzmy, ze jesteś abiturientem i ktoś przychodzi i Ci mówi,
    > ze być może będzie na maturze temat "X". Co możesz zrobić? Przyszedł i
    > powiedział. Jaki masz na to wpływ? Co mogłeś inaczej zrobić? Nie
    > spotykać się z nikim na 245 godziny przed maturą, by ktoś Ci czegoś nie
    > powiedział?

    Temat był o oszukiwaniu na maturze. To, co opisujesz, to już nie
    oszukiwanie, tylko spekulowanie na podstawie plotek. Ktoś w nie
    uwierzył, nauczył się, jest ok. 99,99% innych plotek nie potwierdziło się.

    To nie to samo, co ściąganie, bo ściąganie ma na celu uzyskanie
    poświadczenia wiedzy/umiejętności, których zdający nie ma.

    --
    Liwiusz