    Subject: Re: tematy maturalne wyciekły
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Date: Fri, 12 Jun 2020 11:55:23 +0200

    W dniu 12.06.2020 o 10:22, Liwiusz pisze:

    > art. 272 Kto wyłudza poświadczenie nieprawdy przez podstępne
    > wprowadzenie w błąd funkcjonariusza publicznego lub innej osoby
    > upoważnionej do wystawienia dokumentu, podlega karze pozbawienia
    > wolności do lat 3.

    Powiem szczerze, że nie słyszałem, by ktoś taką kwalifikację zastosował
    do egzaminów. Słyszałeś, by komuś się to przed sądem udało? Bo osób
    ściągających na egzaminach różnych, to masa.

    Po za tym powiedzmy, ze jesteś abiturientem i ktoś przychodzi i Ci mówi,
    ze być może będzie na maturze temat "X". Co możesz zrobić? Przyszedł i
    powiedział. Jaki masz na to wpływ? Co mogłeś inaczej zrobić? Nie
    spotykać się z nikim na 245 godziny przed maturą, by ktoś Ci czegoś nie
    powiedział?

    --
    Robert Tomasik