  • Data: 2006-04-04 00:38:03
    Temat: Re: telefon komórkowy -niezgodny regulamin ,pomozcie mi
    Od: Marek <n...@w...jest> szukaj wiadomości tego autora

    > Mam pieniadze na komorce i nie moge dzowonic ,to chore

    Masz rację, że chore, bo tak naprawdę to telefon na kartę wcale nie jest
    tańszy i wygodniejszy niż abonament. Ale tak jest i już.
    W zasadzie to wygoda karty jest tylko w sytuacji, kiedy ktos komorke ma po
    to, zeby dzwonic co dluzszy czas - np. przez jeden miesiac w roku i
    dodatkowo nie chce zawierac umowy terminowej lub placic za aktywacje przy
    umowie na czas nieokreslony. Wtedy przedluzasz sobie doladowaniami w ciagu
    roku, a uzbierana sumke wydajesz jednorazowo przez jeden miesiac.
    Caly przekret z kartami polega na tym, ze wydaje sie piekne, a wcale nie
    jest :).
    W Erze masz taniej niz - jak opisujesz - w Plusie: 20zl = miesiac. Ale mze
    za to inne sprawy sa lepsze w Plusie

    --
    Marek
    http://zapraszam.pl