  • Data: 2006-04-07 20:29:30
    Temat: Re: telefon komórkowy -niezgodny regulamin ,pomozcie mi
    Od: Marek <j...@n...www> szukaj wiadomości tego autora

    > (polemizowałem ze zdaniem Marka o absolutnej wyższości abonamentu nad
    > prepaidem).

    A gdzie ja to napisalem??? W swojej wypowiedzi interesowl mnie tylko i
    wylacznie fakt, ze potoczne wyobrazenie na temat prostoty i jasnosci
    zasad uzytkowania, podtrzymywane zreszta przez dzialy reklamy firm gsm,
    to fikcja. A podsumowaniem wypowiedzi bylo "Caly przekret z kartami
    polega na tym, ze wydaje sie piekne, a wcale nie jest :)."

    > Weź Waść czytaj posty, na które odpowiadasz, bo się kompromitujesz...

    No...
    :-)))

    --
    Marek