  • Data: 2006-04-05 06:25:15
    Temat: Re: telefon komórkowy -niezgodny regulamin ,pomozcie mi
    Od: Dominik & Co <D...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    DarkDaro napisał(a):

    > Nie zrozumiałeś chyba pytania.

    A jakie było pytanie? W poście, na który odpowiadałem poprzednio,
    nie zauważyłem nawet 1 (słownie: jednego) znaku zapytania.
    Wskaż mi, bo latka lecą i wzrok już nie ten...

    > Autor wątku chciałby raz zapłacic i mieć
    > telefon wiecznie do odbierania rozmów.

    Co chciałaby autorka wątku (AFAIK kobieta- podpisująca się Kasia)
    to wie najlepiej ona sama. A poza tym, chodziło raczej o rozmowy
    wychodzące. Przynajmniej tak zrozumiałem słowa "Mam pieniadze na
    komorce i nie moge dzwonic".

    > sytuację i ograniczył umowe czasowo jednak autor szuka luki w regulaminie
    > aby pozwać operatora. On już zapłacił a teraz chce korzystać Ty zaś piszesz
    > , że płacisz i korzystasz.

    Ona. Kobieta.
    Poza tym, zwróć uwagę, na który post odpowiadałem (polemizowałem ze zdaniem
    Marka o absolutnej wyższości abonamentu nad prepaidem).

    Weź Waść czytaj posty, na które odpowiadasz, bo się kompromitujesz...

    --
    Dominik (& kąpany)
    RP