  • Data: 2010-12-22 10:53:17
    Temat: Re: szkody w sklepie
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org> szukaj wiadomości tego autora

    On 22.12.2010 11:46, Andrzej Ława wrote:

    > Trzeba było prawidłowo zabezpieczyć ekspozycję.

    I mniej wiecej taki punkt widzenia przedstawil mi kiedys kierownik
    pewnej duzej sieci handlowej: "jak ktos wjedzie wozkiem w te wszystkie
    butelki wodki ustawione w piramide, czy straci lokciem telewizor
    wystajacy z polki, to niestety jestesmy w plecy, bo towar nie zostal
    prawidlowo wyeksponowany/zabezpieczony".

    --
    Tomasz Chmielewski
    http://wpkg.org