  • Data: 2010-12-22 10:20:16
    Temat: Re: szkody w sklepie
    Od: Ariusz <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-12-22 10:27, Lisciasty pisze:

    > Jak się ma dzieci to trzeba sobie kupić OC, kosztuje grosze (około 30
    > zł/rok na kwotę 20tys. zł),
    > zwróci się przy pierwszej szybie wybitej piłką.
    > Jak widać z tego powyżej, oprócz oszczędności w pieniądzu daje też
    > oszczędność czasu i nerwów :P
    >
    > Pzdr.
    > L.

    Dokładnie jak piszesz OC nie jest drogie. Mam dwoje dzieci oraz psa,
    wszyscy są objęci ubezpieczeniem OC. Zabezpiecza mnie to przed użeraniem
    się (jeszcze nie było okazji) z ewentualnym poszkodowanym.
    Jestem przekonany, że prawnicy mojego ubezpieczyciela w uzasadnionych
    przypadkach wypłacili by odszkodowanie, a w sytuacjach kiedy np. szkoda
    wynikła z nieprzemyślanego sposobu.

    Kiedyś na jednej stacji taką sytuację, mata płaci za paliwo a dziecko
    "dorwało się" do ekspresu z kawą, który stał na środku sklepu i każdy
    mógł sobie nalać kawę do kubka, a dopiero w kasie płacił. Kasjerka jak
    zobaczyła to dziecko, nie zwróciła matce uwagi, że dziecko może się
    poparzyć tylko żeby się nie "bawiło" bo popsuje. O zgrozo a co by było
    jakby to dziecko nacisnęło przycisk kawa - poleciała by na nie gorący
    napój. Kto wtedy odpowiada: sklep za głupotę, czy matka za niedopilnowanie?

    A co było by gdyby to dziecko zostało pokaleczone przez spadające
    talerze, których sposób umieszczenia stwarza zagrożenie. Czy opiekunowie
    mogą dochodzić odszkodowania od sklepu!?

    Ariusz