    Date: Wed, 10 Jul 2013 18:36:44 +0200
    From: p47 <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: spór z wodociągami

    W dniu 2013-07-10 17:08, Przemek Lipski pisze:
> [...]
    potrzeb? Jakby co to powiedziec, ze tam nie bylo plomby, a zawor jest Twoj. I co ci
    moga zrobic? Licznik oplombowany, wiec nielegalnego poboru nie wcisna ci...

    > a nie ma zaworu glownego w piwnicy czy gdzies? DOPgadac sie z sasiadami (albo i
    nie) zakrecic na godzinke i w tym czasie zamontowac dodatkowy zawor.
    > Jak nie to do rzecznika praw konsumenta uderzyc.
    > Przemek

    To nie taka prosta sprawa:
    1. opisana sytuacja dot. domu jednorodzinnego, - przed opisywanym
    zespołem wodomierza i 2 zaworów jest jedynie zawór-odcięcie w studzience
    , zresztą też oplombowane, chyba od poczatku.
    2. a nawet po zamknięciu dopływu wody domontowanie dodatkowego zaworu
    wymaga:
    a. rozkręcenia rur po to, aby dokonać
    b. wykręcenia ze złączki odcinka rury za zaworem za wodomierzem
    c. odcięcie z niej odpowiedniego odcinka (długości śrubunka i
    dodatkowego zaworu)
    d. nagwintowanie końca rury po stronie tego odcięcia
    e. nakręcenie tam srubunka
    f. dołączenie dodatkowego zaworu
    g. uiszczenie 147,50 zł chu.om z wodociągów warszawskich za zdjęcie
    plomby + za 2-krotny dojazd
    h. wypicie nieznanej ilości alkoholu na uspokojenie, żeby moje wk..nie
    na wodociągi zelżało, bo
    3. te wszystkie czynności i koszty musiałbym ponieść, ponieważ wodociągi
    MÓJ własny zawór za wodomierzem, nigdy im nie przekazywany ot tak sobie
    zawłaszczyły!