  • Data: 2013-07-10 23:18:28
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: PM <p...@x...xx> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-10 22:57, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):

    > A możesz podać ów zniknięty przepis ?

    Nie dam rady, pytałem o ten przepis speca który instalował takie
    urządzenia w wielu firmach typu gazownie, elektrownie, wodociągi itd.
    Koleś ma poszukać, ale znając jego burdel, to może być z tym kłopot ;)
    Trzeba sprawdzić na stronie takiej firmy czy rejestruje rozmowy, albo
    samemu to zrobić, innej drogi niema.
    Z tego co znalazłem to w tym przypadku przepisy dot. plomb wymyśliła
    sobie warszafka i to nie jest pierwszy taki problem.

    --
    PM