  • Data: 2013-07-10 17:08:07
    Temat: Re: spór z wodociągami
    Od: Przemek Lipski <d...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 10 lipca 2013 01:38:44 UTC+1 użytkownik p47 napisał:
> [...]
    potrzeb? Jakby co to powiedziec, ze tam nie bylo plomby, a zawor jest Twoj. I co ci
    moga zrobic? Licznik oplombowany, wiec nielegalnego poboru nie wcisna ci...

> [...]
    >
    > (a wodomierz w środku) to oplombowano to wszystko jednym drutem,
    >
    > odpowiednio poplątanym , z pomysłowymi pętelkami itp.:-) W sumie chyba
    >
    > 3 m drutu poszło, no i 3 plomby.
    >
    > Ponadto teraz cwaniaki po oplombowaniu wszystko cyfrówką fotografują, -
    >
    > paranoja! To naprawdę jest pomyślane, aby skutecznie wyłudzać kasę od
    >
    > ludzi,- bo przecież każdy od czasu do czasu musi wodę na dłużej lub
    >
    > krócej wyłączać; - ja niestety nie przy wszystkich urządzeniach mam
    >
    > indywidualne zawory przy podejściach, więc czy byle awarii, czy jakiejś
    >
    > wymianie czy przeróbce : - 147,50 zł +dojazd.

    a nie ma zaworu glownego w piwnicy czy gdzies? DOPgadac sie z sasiadami (albo i nie)
    zakrecic na godzinke i w tym czasie zamontowac dodatkowy zawor.
    Jak nie to do rzecznika praw konsumenta uderzyc.
    Przemek